יום שישי, 23 באוגוסט 2013

חברה לקידום אתרים המקצועית בישראל




Ligaseo מתמחה בקידום האתר העסקי שלך, במספר וריאציות, כך שהעסק שלך יקבל חשיפה מרבית, יגדיל ויחזק את מיתוג העסק ויצור באז בשוק הרלוונטי אשר בסופו של דבר יגדיל את פעילות העסק, דבר שיתבטא בצורה ברורה בגידול המכירות ובשורת הרווח.

מהו קידום אתרים?
לביטוי זה משמעות פשוטה מצד אחד אך מורכבת מאידך גיסא. 
במשמעות הפשוטה הינה היכולת של מנועי החיפוש השונים ובראשם כמובן גוגל, לדרג ולמצוא את האתר המיועד בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש לביטויים השונים, כמובן רצוי כי האתר ימצא בעמוד הראשון ובטח בראש עמוד התוצאות.

חברת ligaseo הינה מהחברות המובילות והאמינות לביצוע תהליך זה וליצירת תוצאות אמת.
לקידום אתרים יש בדרך כלל שתי תצורות, האחת קידום אורגני/טבעי (SEO) והאחרת קידום ממומן (PPC).
ההבדל בין שתי צורות הקידום הינו עצום, בעוד קידום ממומן הינו דרך ליצירת קמפיין, דרך מלאכותית של בניית מודעת פרסום בגוגל, קידום אורגני הינו שונה בתכלית, והוא מציאת האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. לשתי דרכים אלו יתרונות וחסרונות, אך ברור כי קידום אורגני הינה הדרך הקשה והיצירתית יותר, אך כגודל הקושי שכרה במידה. תוצאות אורגניות עדיפות ומהוות יתרון ברור על המתחרים, ומחזקת בצורה מהותית את המיתוג.

חברת ligaseo מאפשר ללקוח ליהנות משתי צורות הקידום (קידום אורגני וקידום ממומן), אך הקידום האורגני הינה ההתמחות העיקרית של החברה.

קידום אתרים - ממה להיזהר?
כמו בכל שוק, קיימים בשוק חברות מקצועיות ואמינות, עם מוניטין וקהל לקוחות מרוצה וותיק. אך קיימים בשוק גם חברות שרלטניות, שעוסקות בשיווק אגרסיבי, בהבטחת הבטחות שווא, ללא קבלות, שיק ללא כיסוי!
על כן, מציאת החברה הנכונה אשר תקדם את האתר ותמנף את העסק הינו חשוב וראשון במעלה.
חברת LIGASEO הינה חברה אמינה, וותיקה, עם קהל לקוחות וותיק, לקוחות אשר יוכלו להמליץ בחום על החברה. כך כלקוח פוטנציאלי, תוכל להתרשם מתוצאות אמת של לקוחות אחרים.

קצת על תהליך העבודה הראשונית של חברת LIGASEO מול לקוח חדש-
בטרם התחלת פעילות האתר, אנו בוחנים עם הלקוח את פעילותו העסקית, צרכי הלקוח וצפיותיו מפעילות קידום זו. לאחר בירור מעמיק זה. אנו בוחנים מילות מפתח אשר רלוונטיים לפעילות הלקוח, אך עם זאת, כזו שתניב תוצאות אמיתיות. מילות מפתח בעלי תדירות חיפוש גבוהה, אשר יבטיחו טרפיק גבוה באתר ומשם חיזוק המותג, גידול ההכנסות וגידול כולל של העסק.

לסיכום, קידום אתרים הינה תורה שלמה, היא כולל אומנות ומחקר מעמיק ותמידי של השוק, של תצורות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, התחקות אחר שינויים וייעול מתמיד.
רוצה להצליח- פנה היום לחברתנו או הכנס לאתר  
קורא 052-8508500

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה